¨

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av nena - 4 augusti 2010 12:05

 Maken han jobbar för fullt. Helst skulle han behöva vara på mer än ett ställe åt gången men det går ju inte. Det är alltid så när det varit/är semester och alla inte är på plats.

Han är slutkörd när han kommer hem men är ändå i farten med en massa som behövs göras och saker som påbörjats.

Jag försöker så gott jag kan men det är ju tyvärr inte så mycket och bara en dag (om ens det) åt gången.
Idag är det vilodag för mig.

I går var jag och töserna i förrådet och sorterade lite av deras saker.

Alla ( i stort sätt) serietidningar är också slängda på släpet nu för att fara på tippen. Vi har försökt bli av med dem på annat håll men det har inte gått. Jag har bara sparat mina gamla Starlet

I förrådet har det funnits en vägg som gjorde att det blev ett större rum och två pytterum men i går tog maken ner den där väggen så nu är det bara ett stort rum.

Förrådet är det första boningshuset på denna tomten, antagligen har det varit en garderob och ett litet kök i de där små rummen. Dasset har blivit makens verkstad ;)

Nu ska det in ström i stugan /förrådet och så ska vi så klart fortsätta sortera och tömma.


 J har haft massor att berätta och det är så kul att höra allt som hon varit med om.

Bilder som hon tagit och bilder som visas på hemsidan ge oss alla en bra bild om hur allt var.


 Idag har M tagit moppen och kört till kompisen i grannbyn.

I kväll ska vi åka och hälsa på en kompis som fått hem sin nya valp fast innan dess ska jag hämta min mobil som varit inne på reparation..igen och hoppas att den nu ska vara ok.




Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards