¨

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Klar!!

Av nena - 10 december 2009 17:26

 Jag hade glömt att det var så svårt att stryka ett lucialinne eller så var det för att det var dubbelt så stort mot vad det var sist jag strök ett sådant

Har jag en sååå stor dotter???


 Passade ju på att stryka gardinerna som skulle upp också och de är nu på plats.

Juligt och mysigt.


 Jag har gjort köttbullarna som vi ska ha till middag, de ska bara stekas och så har jag skalat potatisen.

 Jag har gjort mycket mer än jag borde och nu kommer jag inte att göra mer idag och imorgon är det en vilodag... antagligen kommer jag få betala då för det jag gjort men det gick av bara farten idag, jag fick någon slags energi någonstans ifrån.


 Vi blir två mindre på julafton fick jag veta, min bror och hans lille son kommer inte. Lite tråkigt men samtidigt så känns det ok med 2 mindre i och med att det är ganska så trångt hör.

Vi kommer att ses på juldagen i alla fall hemma hos våra föräldrar.


 Nu ska jag se om jag kan hitta några klappar på nätet.

 
 
Sussi

Sussi

10 december 2009 19:42

Det blir till att stryka gardin även för mig. Fast jag spar det till i morgon istället :-)
Jag har köpt nya till badrummet som jag ska ha upp!

För mig blir det resten av ostkakan från i förrgår till middag.. Mums

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

10 december 2009 20:11

Trist att din bror inte kan komma men skönt att det underlättar ytrymmesproblemet - ni får ju ses ändå.
Imorgon är det fredag, då får du se till att vila ordentligt!

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

10 december 2009 21:22

Sussi - Det är inget kul att stryka gardiner, tur man inte gör det så ofta.

Ha det gott!

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

10 december 2009 21:25

Kimmie - Ja det är lite tråkigt men som sagt vi kommer att ses i alla fall.
Ja i morgon är det vilodag för mig här hemma så helgen inte blir så ond.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards