¨

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Wii

Av nena - 6 december 2009 17:50

 Var ju brukar vi köpa en större julklapp till hela familjen och så även i år fast vi har fuskat och öppnat den redan idag.

Vi har länge funderat på ett Wii och det blev ett sådant i år efter mycket tänkande och pratadende.

Töserna är medvetna om att det blir mindre klappar ifrån oss i år men det gjorde inget eftersom de ändå inte visste vad de skulle önska sig i alla fall.

De har ju nyss fyllt år och fått det de ville ha då.


 Vi har varit hos svärmor och där fick vi en hel del fina gamla kökshanddukar eller ja det var väl inte tänkt som kökshanddukar när de köptes in av P`s farmor och mormor men vi ska ha dem till det.

Några mindre nya badlakan också som J kan ha hade hon också sorterat bort.

 Nu är det bara inredningen i garderoben som vi ska hämta hem men det får bli en annan dag då tjejerna inte är med för den går inte in där bak när vi har hundburarna i.


 En sväng till mina föräldrar har vi också hunnit med.

Mamma ville visa sina tomtar och annat som hon har i halmen på altanen.

Vart år bygger hon upp med halm och tomtar där ute.


 P han har plockat ner jullådorna så jag kan börja pynta lite efter hand i veckan när jag har ork och lust.


Text

 
 
Ingen bild

Annica

6 december 2009 18:45

Är också sugen på Wii men vi får se vad sönerna säger om det för pengarna jag kommer jobba ihop på jul :-)

 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

6 december 2009 20:23

Oj vilken mysig dag ni haft. Shit så roligt med wii. Funderar också på det. Kan man väl ha trots att barna e stora väl , HIHI!! Finns ju så många roliga spel till ju!
Du det låter jättefiiiiint det som din mamma gjort. Pyntat med tomtar och halm.
Kramar
Susanne o Cia

http://www.ciaosusanne.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

6 december 2009 20:39

Annica - Jag hoppas verkligen att det blir så ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

6 december 2009 20:40

Susanne - Visst kan man ha det fast barnen är stora. Mina päron är sugna och de har ju bara stora barn eftersom jag är yngst *S*

Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards