¨

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Hostan har lugnat sig

Av nena - 26 november 2009 11:50

och nu tar vi en dag i taget och ser hur det blir.


 Efter någon timme till på kudden så är jag om inte pigg i alla fall vaken och det är ju skönt det.

Maken han har med all säkerhet dragit på sig tösernas förkylning... jag som var hundra på att det var jag som skulle ha fått den nu. Han brukar ju inte få deras sjukor speciellt ofta men denna gången var det visst hans tur. Vågar man hoppas på att jag slipper den då????


 Jag har ont  i nedre delen av ryggen och sitter just nu på massagedynan och det är skönt.

Att jag har ont i ryggen beror på att jag sovit på magen ett tag och det pallar inte ryggen tyvärr... jag som sover som bäst på mage.


 Nu ska vi ha lite lunch i magarna!

 
 
Teija

Teija

26 november 2009 12:03

Vilket elände med hostan. Hoppas att alla kryar på sig snart.
Hoppas att lunchen smakade bra, ha en fin eftermiddag!
Kram
Ps, om man har torrhosta så är det bra att göra te på timjan. Det vidgar faktiskt luftrören riktigt bra, funkar jättebra på mig.

http://varannandag.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

26 november 2009 12:58

Ja hosta är jobbigt.

Tack för tipset om teet på timjan, det ska jag komma ihåg när vi har torrhosta.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 november 2009 19:59

Jag håller tummarna på att den hoppar över dig. Nu får du sköta om karln istället. Du vet ju att ingen blir lika sjuk som en karl när han blir förkyld hihi

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

26 november 2009 20:51

Sussi - Ja det får gärna glömma mig denna gången den där förkylningen.
Jag har hört att det är så med en karl som är förkyld men faktiskt så är inte min det, tack och lov :)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards