¨

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Onsdag

Av nena - 25 november 2009 11:57

 Huvudvärken försvann i går innan jag la mig - tack för det.

Tyvärr hade den återvänt när jag vaknade.
Det är som ett band över pannan och mest på vänster sida.

Den är inte så kraftig och jag står ut även om jag varit glad om den inte varit där.


 J mår bättre idag även om hon fortfarande hostar och får snyta sig ibland så förhoppningsvis kan hon gå i skolan i morgon.

 P han kom hem igen. Han kände sig febrig i kroppen och var väldigt trött. Han såg väldigt eländig ut då han kom hem.

Feber hade han dock inte men han somnade som om någon klubbat honom hårt i skallen.

Nu känner han sig något bättre.


 Sjuka familjen här hemma, bara M som är på benen ordentligt just nu. Tur hon frisknat till i alla fall.


 Ha en bra dag!

 
 
Pisan

Pisan

25 november 2009 12:49

Har en liknande huvudvärk också, har haft det i 2-3 dar nu. Känner mig fullständigt sänkt av den... Försiktig kram från mej till dej vännen!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

25 november 2009 13:11

Pisan - Inget vidare att du haft den så länge :(
Hoppas den förvinner ifrån dig snabbt.
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

25 november 2009 13:20

Kan det vara spänningshuvudvärk tro? det låter jobbigt att den är så långvarig.

Det är många som ligger förkylda nu och att vi klarar oss så bra beror nog på att vi bara är två i familjen och inte utsätts lika mycket men man vet aldrig.

Hoppas du ändå får en bra onsdag
sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

25 november 2009 13:33

wiper - Kan vara så.
Vi har ju förkylning här hemma och jag vet ju att en av biverkningarna efter vaccinet kan vara huvudvärk så just nu känns det som om det kan vara vad som helst.

Kan vara därför som ni inte får en massa, här hemma hamnar ju alla skolbaciller.

Tack och detsamma
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards