¨

Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Vad skulle jag på den att göra???

Av nena - 24 november 2009 14:51

Photobucket Diskmaskinen alltså.

Vi är ju inte kompisar normalt och jag var nog inte så bra i min arm som jag trodde. Jag har inte haft speciellt ont under dagen så jag såg den inte som något hinder men nu har jag ont.... varför skulle jag ge mig på den????


 Annars är det inga större förändringar här hemma.
J och snyter och hostar om vart annat men är i alla fall uppe och vaken idag. Det är ju alltid något....


 Om lite mer än en timme har jag resten av familjen hemma och jag hoppas att maken han inte har mer ont i sin arm än innan.

Solen den har försvunnit och det ser grått och trist ut igen men jag är så glad för den sol jag fått och det var så skönt när jag var ute med hundarna.

 
 
Sussi

Sussi

24 november 2009 20:25

Tyvärr är man nog lite så..
Man gör saker fast man vet att det inte är bra för en..

Ha en trevlig kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

24 november 2009 21:14

Sussi - Ja man lär sig tydligen aldrig heller.

Detsamma till dig!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards