¨

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Vill du lära känna mig bättre?

Av nena - 16 november 2009 13:17

Isåfall läs detta annars klickar du fort som attan HÄR 


Hittade detta hos Annica och jag har absolut inget att göra...


Hur bor du: I ett litet hus i skogen


Brukar du komma i tid: Ja och helst en stund innan, hatar att komma försent.


Kan du laga mat: Ja men jag gillar inte att göra det.


Vad jobbar du med: Inget just nu.


Vad har du på dig just nu: Underkläder, t-tröja och joggingbyxor.


Har du någon fobi: Fobi och fobi, gillar verkligen inte att åka buss eller tåg.


Vilket är ditt senaste inköp: Tomater.


Din favoritdryck på morgonen: Mjölk eller varm choklad.


Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mina föräldrar då jag fyllde år.


Vad ska man göra för att få dig irriterad: Just precis nu kan allt få mig irriterad annars är det tjat.


Intressen: Fotografering


senaste person du kramade: Lilla dottern innan hon gick till skolan.


Senaste person du ringde: Maken.


Vad drack du senast: Mjölk.


Vill du ha barn: Har två och vill inte ha fler.


Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?: Inga eftersom jag inte gillar kaffe.


Attraheras du av män med skägg: Maken hade skäggstubb när jag mötte honom och han klär i det ;)


Brukar du baka: Inte nu mera eftersom jag inte klarar av det längre...


Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Vissa delar är jag nöjd med men det finns ju andra saker som kunde vara bättre...


Vilken svordom använder du mest? F*n kanske...


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30


Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast från Ica Maxi.


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Bygga ut huset.


Vad åt du till middag senast? Köttgryta.


Kan du vissla? Japp både vanligt och busvissla.


Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det som visades såg jag.


Pratar du några andra språk? Engelska.


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Gymnastik


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Olika


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland


Hur gammal blir du nästa födelsedag? 41 men det är låååångt dit.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Svär väl en radänga...


Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej inte längre, förr ville jag.


Tycker du om att krama folk? Jag kramar gärna mina nära och kära.


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen tror jag.


Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, nycklarna, plånboken.


Om ni vill får ni gärna göra detta så jag har något att läsa hos er.

Ge en kommentar här på bloggsidan i så fall...

 
 
Ingen bild

Annica

16 november 2009 14:55

Haha jadu Nena..Jag visste nog 99% allt redan om dig ser jag när jag läste :-)

 
Sussi

Sussi

16 november 2009 16:40

Här hoppas det inte över nåt inte :-)

Kul att läsa lite mer om dig

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

16 november 2009 17:38

Annica - Som när jag läste hos dig alltså *s*
Vi känner nog varandra ganska bra trots det allt för långa avståndet.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

16 november 2009 17:39

Sussi - Bra det :)
Kul att du ville läsa

http://nena.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

16 november 2009 19:10

Jag har snott den här av dig så nu kan du läsa om mig inne hos mig! Ha en fin kväll! KRAM!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

16 november 2009 19:20

Pisan - Kul, då kilar jag in till dig nu :)

Detsamma och kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards