¨

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Award!

Av nena - 7 november 2009 22:58



Jag fått en award av Wiper. Den tackar jag för.

Med den medföljer lite plikter.. Man ska berätta tio saker om sig själv och sen skicka den vidare till 3 personer.




 Mina 10 saker:

1. Jag är alldeles för glad i OLW´s små ostbollar

2. Cocaa cola är min dryck

3. Jag missar inte ett avsnitt av Hem till gården :)

4. Jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor.

5. Jag har cyklat ner från en lång trappa på en trehjuling som barn och stannade i bästisen dörr.

6. Samma bästis gifte sig med min makes kusin massor av år senare och vi blev släkt ett tag (det var så vi fann varandra igen).

7. Jag blev adopterad som 30 åring.

8. Hade vandrande pinnar som husdjur ett tag som tonåring.

9. Ingen i min familj vet om att jag bloggar.

10. Var duktig på att stå på händer och hjula som barn/tonåring.


Jag vill ge den vidare till:


Annica


Kimmie


Hossan



  


 
 
Sussi

Sussi

8 november 2009 01:18

Vilka roliga och intressanta 10 punkter du hade..
Men vet verkligen ingen i din familj att du bloggar?? Helt otroligt att du lyckats dölja det :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 november 2009 10:45

Sussi - Har väl inte döljt det precis men inte heller gett dem adressen eftersom jag känner att detta är min.
Jag har haft annan blogg då jag arbetstränade och den kände de till här hemma.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

8 november 2009 19:34

Du har verkligen skrivit intressant och bjudit på dig själv. Kul läsning.

Ha en fin kväll kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

8 november 2009 21:40

wiper - Kul att du gillade det :)

Kram och detsamma.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards