¨

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Smörgåstårtor

Av nena - 6 november 2009 17:03

 Det skulle jag ju fixa idag men de är inte ens påbörjade.

Det får bli vårt lilla nöje ikväll....

Kom en massa annat i mellan som vi var tvungna att fixa med så allt har blivit förskjutit.


Nu var jag tvungen att pausa lite kände jag innan jag tar tag i andra måsten.

Önskar er alla en fin fredagskväll!

 
 
Kimmie

Kimmie

6 november 2009 17:50

Hoppas ni får en skön fredagskväll ni också trots att ni har en hel del fixande - Imorgon är väl din stora dag ? =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
Susanne

Susanne

6 november 2009 18:19

Mmmm, så gott med smörgåstårta. Det är riktigt mummit! Utan räkor då förstås. :). Är just hemkommen från ett kalas där det serverades just smörgåstårta. Maken fick en hel drös med räkor.
Hoppas ni får ihop tårtorna!
Ha en fin helg Nena!
Kramar
Susanne

http://ciaosusanne.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

6 november 2009 20:28

Kimmie - Tack, det börjar ljusna nu :)

Jo det sägs att det är det ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

6 november 2009 20:30

Susanne - Smörgåstårta är riktigt mums, räkor gillar jag och de går ju som sagt att pilla bort ;)

Tack detsamma till dig.
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards