¨

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

1 av 4

Av nena - 2 november 2009 21:46

M fick ju sprutan i eftermiddag.
Hon kände sig lite yr precis efter men det kan har varit lite spänningar också.

Annars mår hon bra. Frös lite efter duschen men ingen feber.

Jo hon har ont i armen när hon lyfte den för att tvätta håret och sen när hon skulle resa sig och tog tag med armen.

Hon är lite orolig hur hon ska kunna köra traktorn i morgon men det löser sig nog.


 Jag är trött och öm (känns som om jag skriver det jämt). Beror nog på all oro jag hade inför telefonsamtalet.

Nu ska jag se lite på tv innan jag ska lägga mitt huvud på kudden.


 Godnatt och sov så gott!



 
 
iesson

iesson

2 november 2009 23:11

Tack Nena för alla goa kommentarer hos mig! Hoppas sprutan håller undan bassiluskerna nu! Mängder av kramisar i höstmörkret till dig!!

http://iesson.bloggsida.se

 
Fibro-Mias hem

Fibro-Mias hem

2 november 2009 23:54

Hej Nena
Ja att gå och vänta på att få tag i personer är aldrig kul.

Tycker väldigt mycket om din sida och du har så otroligt fina bilder. Jag har länkat till dig från min blogg, hoppas det är ok !

Skickar styrkekramar till dig inför samtalet du väntar på.

Kraam Maria

http://fibromiashem.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

3 november 2009 00:15

iesson - Ja vi håller tummarna att vi alla ska hinna få sprutan innan svinis hittar hit.
Kram tillbaks till dig!

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 november 2009 00:18

Maria - Hej och välkommen hit, kul att du gillar min blogg :)
Helt ok att länka till mig och jag lägger in en länk till din blogg också. Var inne och tittade runt lite och gillade det jag såg men min dator ville inte att jag skulle kommentera :(
Det blev något fel men jag ger inte upp :)

Ja att vänta eller ringa samtal är något jag helst slipper.
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards