¨

Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Läkarbesök för maken

Av nena - 19 maj 2009 10:42

 Idag hade han så klart inte ont men till läkaren gick han och rådet var att vila knäet och skulle det bli värre får han återkomma.

Nu har ju maken min inget jobb som är så lätt att ta det lugnt på men han är hemma idag, ev. imorgon och sen ledig på torsdag.

Fredag går han på jouren och det är svårt att hitta en  ersättare så han ville testa då och så får vi hoppas på en lugn jourvecka.


 Jag har sovit ganska så bra i natt och det är skönt.

Har monstret i kroppen men har valt att inte ens försöka strida mot det så kanske det försvinner eller håller sig lunare. 


 Nu ska jag och maken fika. 


Kort och gott 

 
 
Oskar

Oskar

19 maj 2009 11:35

Tänkte bara berätta att jag lottar ut 2 st biobiljetter på min blogg nu.
Start idag. Vinnaren koras om 7 dagar.

Hoppas att du tar chansen och kanske
vinner!

mvh
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

19 maj 2009 11:47

Han får väl försöka vila dessa dagar, kanske sitta och koppla av med benet högt.
Ha en trevlig fikastund.

http://kimmietid.blogspot.com

 
janet65

janet65

19 maj 2009 13:32

Det är nog så som du säger att bilden kanske finns hos många andra eftersom man letar efter fina bilder. Men om jag lägger in en fin bild på min blogg och aldrig har sett den på dennes blogg förrut och helt plötsligt ser man den dagen efter man lagt in den på sin blogg då blir man lite irriterad men man får nog skylla sig själv och igentligen gör det inte så mycket men det känns bara irriterande på nå sätt. Kramen

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 15:19

Oskar - Tack för att du berättade.

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 15:20

Kimmie - Ja vila får det bli, dock inte lätt med en gubbe som har svårt att sitta still.
Får binda honom i fårtöljen *ler*

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 15:21

janet - nej det är ju inte så kul om de dyker upp direkt som du lagt dem på din sida, det håller jag med om. Speciellt om det sker mer än en gång.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards