¨

Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Hade jag orkat

Av nena - 15 april 2009 16:56
Funny

så hade jag dansat och hoppat just nu.
Sängarna är på plats igen. Soffan där den hör hemma och så även soffbordet. Storstädat där sofforna ska stå och putsat fönstret bakom lilla soffan.

Ja nu har jag inte gjort allt detta själv utan min underbara bästa make han har hjälpt mig då han kom hem från jobbet.

Allt ät ju inte på plats i sovrummet. Sänglampor och gardinstänger saknas bl.a men vad gör väl det, vi kan sova där inne i natt :).

 
 
Kimmie

Kimmie

15 april 2009 18:25

Vad härligt att ni fått så pass ordning att ni kan flytta tillbaka in! Dansa försiktigt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

15 april 2009 19:59

Kimmie - Ja det känns verkligen skönt att kunna sätta sig i soffan nu och se på tv :)
Ska dansa försiktigt *S*

 
maria

maria

15 april 2009 20:11

Hej Nena!
Tycker om din blogg, är inne på den varje dag.
Så därför länkade jag till dig, säg till om du inte vill det.
Ha en fortsatt bra kväll, jag tor ni förtjänar lite vila nu.

http://mariaslekrum

 
-Nena-

-Nena-

15 april 2009 21:21

Maria - Kul att du gillar min blogg och du får jättegärna länka till mig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

16 april 2009 07:24

Pingvinen dansar i ditt ställe - det går riktigt bra ser jag.

Så underbart att flytta in i det nyrenoverade sovrummet och dessutom få lägga sig i renbäddade sängar. Hoppas att du sov riktigt gott fram tills klockan ringde idag!

 
-Nena-

-Nena-

16 april 2009 07:32

Hossan - När jag väl somnade så sov jag bra.
Visst dansar pingvinen bra istället för mig ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards