¨

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Så var det då torsdag

Av nena - 29 januari 2009 07:02

 Nästa dotter börjar låta förrkyld men inte så pass att hon stannar hemma från skolan. Förhoppningsvis klarar hon dagen och morgondagen och kan sen i helgen vila.

J har bett henne ta hem hennes svenska så hon kan plugga lite hemma.
Det är en nackdel då de har egna skåp i skolan för man får inte hem någon läxa de de är sjuka om man inte själv åker dit och hämtar hem den. P brukar göra det om det är långvarig sjuka men idag fixar M det som sagt. 


 J sover gott, hon har varit uppe några gånger i natt har jag hört och jag hoppas hon kan sova ett tag till.


 Ha en skön dag! 

 
 
Ingen bild

Hossan

29 januari 2009 08:39

Absolut bästa sättet att bli fri från förkylning om man kan sova sig frisk.

Krya på er alla sjuklingar och som mår dåligt i övrigt i familjen!

Hoppas att det ändå kan bli en fin dag för er!

 
Micke

Micke

29 januari 2009 09:17

Trippar in och önskar dig en strålande morgon... Hoppas du har sovit gott och får en underbar dag. Kram Micke :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

29 januari 2009 10:06

Hoppas hon klarar sig från att bli lika förkyld som syrran. Inget kul det där :-( Hur är det med ryggen idag då? Hoppas din torsdag blir bra. Kramis! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 12:41

Hossan - Ja jagbrukar försöka få dem att sova så mycket som möjligt då de är sjuka.
Tack.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 12:42

Micke - Tack och jag hoppas du också sovit gott och får en fin dag.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 12:43

Pisan - Ja jag hoppas att M slipper förkylning igen nu.
Kram tillbaka

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards