¨

Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Så där ja

Av nena - 11 januari 2009 17:32

Nu var tv´n uppe på väggen och sängarna var snurrade ett halvt varv i sovrummet. Eftersom sängarna stått som de gjort har det  varit väldigt svårt att dammsuga där inunder och då har det mest blivit vid storstädnings- tillfällenena som man dragit fram sängen. det syntes, där längst in som man inte når med dammsugaren utan att just dra fram sängen låg en hel Molly.

 Vi har ett trångt sovrum, väldigt smalt. Så vi har inte haft många cm  att gå på bredvid sängarna. Nu blev det bättre.


 Töserna tog över byrån och fick ner en massa som de haft i bokhylla tidigare så nu slipper det synas. Till våren ska byrån målas för just nu är den mörkbrun och tråkig.
Sekretären kommer att åka till tippen. Har frågat runt men ingen var intresserad av den. Hade jag haft plats hade den gärna fått stanna men tyvärr...


 Nu ska vi ha middag och sen ska jag göra ingenting.

Ha det gott - igelkott.


 
 
kimmie

kimmie

11 januari 2009 18:20

Kul med lite förändring speciellt när det blir till det bättre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

11 januari 2009 19:17

Vill gärna ha sekretären! Men det är lite väl långt att åka och hämta den... Synd. Gillar sekretärer. Så nu skall ni ligga i sängen ikväll och mysa och se på tv då? Kramis!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

11 januari 2009 19:40

Vet inte hur jag läste första gången men på något sätt läste jag om sängarna i vardagsrummet.
Tänkte va f-n du har aldrig sagt något om att ni sover i vardagsrummet.
Fick läsa om första raderna två ggr till för fatta att det var sovrummet.
Trött jag??Näeee bara förvirrad av colamissbruk

 
Ingen bild

-Nena-

12 januari 2009 00:22

Kimmie - Ja förändringar är bra, behövs då och då.

 
Ingen bild

-Nena-

12 januari 2009 00:25

Pisan - Ja det är ju en bit mellan oss tyvärr.
Att skicka är ju inte heller så billigt precis.
Annars hade du jättegärna fått den.

 
Ingen bild

-Nena-

12 januari 2009 00:27

Annica - Nej i vardagsrummet sover vi inte även om vi haft tankar på en bäddsoffa där så döttrarna hade fått egna rum.
Ta det coolt med colan hörredu ;)

 
Nini

Nini

12 januari 2009 09:34

Men BILDER hörrö!!! *S*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

12 januari 2009 20:11

Nini - Ja det hade varit kul om jag lyckats komma ihåg att fota innan vi började flytta om *s*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards