¨

Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Vardagliga sysslor

Av nena - 8 januari 2009 15:05

det är det jag ägnat dagen åt så när som på korta stunder vid datorn för att ta mina micropauser som jag känner att jag måste börja införa på allvara igen. Har slarvat och bara kört på när det känts ok i kroppen.
 Diskmaskinen är tömd, fylld och startad. Tycker inte jag gör annat just nu och det märks att skolan inte startat för det kryllar av glas i vasken.

Brödet och mjölken tar slut direkt


 Det har slutat att snöa och det regnar istället.

Jag har nyss tänt granen, det är nog sista gången, ska försöka få ut julen imorgon, maken är  nog ledig kom jag på och det är skönt med lite hjälp.

J ska få slå sönder sitt pepparkakshus. Äta det går ju inte eftersom vi limmat med limpistolen men det är så dammigt att hon nog hellre tar en vanlig pepparkaka från burken.... eller burkarna, har en hel massa sådana över.


 Nu väntar lite tvätt i maskinen på att få bli upphängd och så ska jag slänga in sista tvätten för idag.


 
 
Ingen bild

Annica

8 januari 2009 17:59

Hehe du e snäll du Nena.Såg nog på Marinas blogg hur du ställde upp på min begäran i min blogg

http://www.bloggen.fi/murena69/

Spammar hit adressen åt henne

 
-Nena-

-Nena-

8 januari 2009 18:02

Annica - Javisst är jag snäll ;)
Klart man hjälper ens vänners vänner så de kan vinna lite, en annan gång kanske jag vill vinna något.

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

8 januari 2009 20:01

Skönt att får undan lite sysslor, bra att du kan få hjälp med granen också.
Hoppas inte din make har jour inatt igen.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

8 januari 2009 20:36

Kimmie - Ja det ska bli skönt med lite hjälp. Nej i natt får telefonen grna vara tyst.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards