¨

Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

Snart tid för mat

Av nena - 4 juli 2008 18:16

det grillas för fullt där ute. Tror nog att hela området grillar idag.
Ska bli gott, magen kurrar och det blir ju inte bättre då man ser köttet där på grillen.

 Har bara latat mig idag. Skönt har det varit. Jag och J har spelat lite spel och sen hittade vi gamla samling med suddgummi som vi tittade på. Det var kul att se den igen. Har nog inte gjort det sedan vi flyttade ut hit. Hittade även mina gamla Lukisar... de luktar inget vidare men det är kul att ha dem i alla fall.


 Önskar er alla en skön fortsättning på fredagen!

 
 
Sussi

Sussi

4 juli 2008 18:33

Det grillas i hela sommar Sverige, väderleken spår regn på söndag, vem grillar i regn?

http://www.smyckadegipskvinnor.se

 
trollpackan

trollpackan

4 juli 2008 19:00

Ja, jag har kvar min gamla samling av bokmärken! Hur kul som helst att kolla på;)

http://trollpackan

 
tussegumman

tussegumman

4 juli 2008 22:32

Det grillas för fullt här också! Varmt är det så man riktigt rinner bort trots att det är kväll!! Ha det gott/MVH Karin

http://tussegumman.blogspot.com

 
Kimmie

Kimmie

4 juli 2008 22:48

Hoppas att det smakade gott med grillat!
Kul att hitta gamla prylar man samlat på själv samlade jag på nyckelringar, men de har jag gett bort till en annan samlare för många år sedan.

http://kimmietid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards