¨

Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

Looov

Av nena - 18 februari 2008 11:16

härliga lov. Solen lyser och det kan inte vara bättre.


 Jag somnade ganska snabbt igår för att vakna igen vid midnatt eftersom makens nalle ringde då och han fick fara iväg på jobb. Somnade om och vaknade igen då hunden M gav upp ett varningsskall när maken kom hem igen vid halv tre snåret. Skönt att ha en hund som passar oss när P inte är hemma men inte så kul att vakna. Hon är ju inte så van vid bilens ljud eftersom det inte är vår egen som P kör med.

 Idag har jag ringt och beställt klipptid till M, redan imorgon fick jag tid till henne. Tack för det!

Har inga planer för dagen. Vi ska bara vara.

 
 
Ingen bild

Annica

18 februari 2008 12:52

Grymtar över kommentar idag :-)

 
Nini

Nini

18 februari 2008 13:25

För en gångs skull har jag också "lov" eftersom jag jobbat in en massa komptid.
Sade i fredags när jag åkte hem att jag inte tänkte ställa klockan en enda gång.
Tror du inte att Bettan hade bokat in en körlektion redan 8.00 idag *suck* Hon är ju van att jag lämnar av henne på väg till jobbet ...

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards