¨

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av nena - 16 februari 2008 23:19

 Denna såg vi och den var bra, eller.... jo det var den. Inte riktigt vad jag väntat mig men helt ok.

 Maken kom hem runt 20 snåret och jag fixade till hans middag, hungrig som en varg var han eftersom vi skulle ätit middag typ 3 timmar tidigare.
han hade inte blivit klar med jobbet eftersom han behövde en programmerare och de har inte jour, det var inte en av dem som maken ringde som var i kördugligt tillstånd denna lördag... så nu får maken fara in igen imorgon och då försöka få tag på en som kan komma och kolla det som behövs för att han sen ska kunna göra sitt och maskinen kan starta igen.
*tänker på pengarna, tänker på pengarna*.

Jennie  - det var jättegott och det var inte utan att jag skulle kunna äta det igen då jag fixade till makens fisk ;)
Och dagens ungdom förstår sig inte på musik, Hemliga byrån var ju bäst...eller inte *S*

Nini - Visst är det kul när dessa låtar kommer tillbaka och barnen tror att det är helt nytt *S* Huuur kan du kunna texten mamma, den släpptes ju typ i går ;) Ja huuuuur kan jag det *S*
Är inne i en sådan period just nu då jag gillar dessa minnen.
Nicke - Åh, Summer of 69 det är musik det, måste nästan leta upp den också ju ;)


Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen och läsa en stund innan jag stänger de blågröna.
Sov gott!

Av nena - 16 februari 2008 17:36

 Vi fick ny-fångad fisk som vi stekt idag och till det blev det kokt potatis och en kall lemon & dill sås. Riktigt gott men så älskar jag också fisk.
Så klart ringde makens jobbmobil precis då potatisen kokade och fisken låg på järnet och han fick fara iväg. Än är han inte hemkommen och när han kommer har jag inte en aning om *suck*
Har satt undan mat till honom om han vill ha eller om han ätit något på vägen. Värdelöst när man inte hunnit äta innan man måste fara iväg men det går ju liksom inte att planera...

Ännu en låt från Youtube som jag gillade och som även lilla dottern J tyckte om... Heaven med Bryan Adams

Av nena - 16 februari 2008 16:10

bara grått och ruggigt. Små snöflingor kommer då och då... ska det bli snö på sportlovet???
Sov länge och åt frukost tillsammans med hela familjen, känns som evigheter som vi fick till det.
J hoppade över scouterna idag eftersom en del av kompisarna hade åkt på semester och en del var sjuka.
Åkte och handlade och hyrde film, vi hoppar melodifestivalen.

 Jag och dottern J har suttit och tittat på YouTube och då trillade vi över denna som hon tyckte var hur korkad som helst *S*

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards