¨

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av nena - 15 februari 2008 23:18

Just därför undviker jag dessa ;)



Godnatt och sov så gott!

Av nena - 15 februari 2008 22:00

 Jag har de andra gångerna prickat in rätt som ska åka ut men idag var det svårt. Kanske är det Matte som får lämna men jag har ingen stark känsla som de andra gångerna.

 Nicke - Ja en del minnen har man ju ;) På min CD-skiva står det att det är Fr David som sjunger och det var väl kanske runt -82-83 någon gång.

Louice - Har hittat bilderna lite varstans när jag surfat runt men mycket kommer härifrån och här .


Nini - Härliga minnen :)

Av nena - 15 februari 2008 19:24

Dottern M fick för sig att tona sitt hår brunt. Vet inte om jag kan säga att det är brunt, det blev nog med lite rött i men hon gillade det så det är det viktigaste.
Först ville hon färga riktigt det men jag fick övertalat henne att börja med att tona det eftersom hon inte vet om det är så att hon kommer att gilla det.
Så nu har jag ingen blondin längre utan två mer rödlätta döttrar.
Dottern var ju smart att göra det nu när lovet har startat för då hinner hon tvätta ur det mesta innan skolan börjar igen om det nu är så att hon inte riktigt känner sig hemma i det.

 Snart är det Let´s dance och popcorn.
Undrar just vem som åker ut idag....

Av nena - 15 februari 2008 14:05

Detta är en av mina gamla favoriter från den tiden då man var ung och vacker... nu är jag bara ett av dem *ler*



Av nena - 15 februari 2008 11:39

 eftersom min natt varit dålig så skulle jag ju krypa ner i sängvärmen igen hade jag tänkt. Jag gjorde det också men säg den lycka som blir långvarig...

07.40 startar någon av grannarna motorsågen och håller på fortfarande *suck*
det är ett ljud som kan bli väldigt irriterande efter en stund, i alla fall för mig.
Undrar om den grannen har några träd kvar på sin tomt eller han är och skogar till andra grannar... kanske man ska ta en titt och se om alla björkar och tallar står kvar :(
 Jag gav upp mina försök till att somna och satte mig och tittade på lite program som jag har spelat in så nu är det gjort.
Köket har fått sig en städning och mamma kom precis lagom för en stund sedan då min mage kurrade och hade med sig små goda smörgåsar med lite olika pålägg. De ska ut i det blå idag och hon hade gjort extra smörgåsar till mig. Tack mamma! Så det ska jag nu mumsa i mig och titta lite mer på tv.

Av nena - 15 februari 2008 07:17


 Sista morgonen innan lovet. Hurra!
Idag är det kallt. Minusgrader är det och det ser ut att kunna bli ännu en fin och solig dag.
Töserna ska snart ge sig av mot skolskjutsen och de är ovanligt pigga och glada... kan ju bero på att det snart är sportlov ;)
Själv är jag inte så jättepigg eftersom det varit en dålig natt i natt så jag tänkte krypa ner i sängvärmen igen en timme eller två.
Önskar alla en skön fredag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards