¨

Alla inlägg den 12 februari 2007

Av nena - 12 februari 2007 18:23

Inte så länge kvar tills jag får krypa ner i sängen. Längtar redan *ler* Nu har tjejerna spelat badminton. M var inte riktigt motiverad till att spela idag så det gick lite si och så. Men alla kan vi ju ha sådana dagar. Snart ska vi äta middag/kvällsmat. I dag har M och J bestämt att de vill ha hamburgare med bröd och strips till det. Det är ju lättfixat så det protesterade vi inte emot. Jag har ont i huvudet och det värker i benen och i nacke/axlar. Imorgon ska jag ha en fleecväst med så att jag kan ha på den under jackan om vi ska stå ute på gården. Extra värme under skadar inte.

Av nena - 12 februari 2007 12:46

Tur i oturen har P blivit dålig, riktigt förkyld så han kunde skjutsa mig till skolan. Det har kommit lite mer snö i natt så de vägarna jag körde på i går var nu inte längre halkfria *suck* Mådde hemskt i morse och vill bara kräkas kändes det som men det gick bra. Alla är så trevliga och tar det lugnt och frågar och berättar. Skönt att ha börjat nu.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards