¨

Alla inlägg den 4 februari 2007

Av nena - 4 februari 2007 23:40

Vår Molly gillar inet alls sin boll ;)Bild 1: Molly älskar att stå på "lillhuset" och spana ut över trädgår och vägen utanför och så klart ska bollen vara med *s*Bild 2: Toppen när J kommer hem från skolan och kan busa med henne.Bild 3: Lite vila efter bolleken är ju skönt, här på stora rutschbanan.Bild 4: Här håller jag bollen ovanför kameran för att försöka få en ansiktsbild på Mollan

Av nena - 4 februari 2007 19:17

i alla fall det mesta är på sina rätta platser nu. P och M har hållt på där ute och jag och J har pysslat runt här inne. Vi har precis ätit middag/kvällsmat. Baconlindad köttfärslimpa med potatis och gräddsås. Magen den är riktigt mätt nu. Kvällen kommer att tillbringas i soffan tillsammans med maken och töserna tills de går och sover. En film ska jag nog också hinna med att se.

Av nena - 4 februari 2007 11:11

Snart middag och hela dagen har gått åt till att.... sova.Det är inte så länge sen som vi vaknade, skönt att sova ut men samtidigt känner jag att det är trist när vi sover så länge då hela familjen är hemma. Då vill jag ju umgås med dem. När jag är ensam hemma på veckorna gör det liksom inget att jag sover för då går dagen fortare tills familjen kommer hem. Idag är det inte lika fint väder som i går men det regnar i alla fall inte. Tänke se om vi kan få tömt lite på altanens om sista tiden fungerat som lagerlokal känns det som. Marsvinsburar och hundbur står där ute bl.a Det ska upp på vinden. Ha en skön söndag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards