¨

Alla inlägg den 11 februari 2007

Av nena - 11 februari 2007 23:50

Vad är jag egentligen nervös för... de var ju glada att se mig då jag var där i torsdags. Barn kan jag ju, jag har jobbat med det sen -88 och jag har egna. Jag har inget eget ansvar så jag kommer ju inte att vara där ensam...Ändå... ändå så far det det runt i magen så jag inte kan komma till ro. Några 37 grader har jag inte heller för tempen visade 38,3 för ca 30 minuter sedan... kände mig kallsvettig och snurrig så det var därför som jag tog tempen. Sjuk vet jag inte om jag är, har ju hostat en del sista tiden men jag känner mig inte dålig så... det är nog orosfeber... kan man ha det???? Ett ? har har eftersom jag inte vet än om jag kommer att kunna ta mig dit med moppe eller jag ska gå. Kommer jag att kunna gå?? Kommer mina fötter att vara ok i morgon eller kommer de att vara ömma??? Många frågor i skallen och ändå vet jag någonstans där långt bak att detta kommer att gå så bra och det kommer att vara kul, tröttande med kul och jag behöver komma ut och testa detta. Nu ska ja se till att få tänderna borstade och sen ska jag försöka somna och jag hoppas att det kommer att gå...Tänk på mig i morgon är ni snälla/Nena

Av nena - 11 februari 2007 15:23

Det är så där lagom kallt fast det blåser bra så det blir ju minst 3 gånger så kallt då. Vi har varit och handlat lite och sen har jag varit ute och kört en sväng med min moppe. Det var ju ett tag sen så jag ville testa innan jag nu ska köra till jobbet imorgon. Så blir det nu inte snö eller storm i morgon så kan jag köra den men annars kommer jag att gå dit. 3 km är ju inte så långt...*intalar mig själv att jag fixardet* Vill inte vara beroende av någon annan för att ta mig dit... Nu håller maken på att installera huslarmet (så nu ska man komma ihåg att knappa av och på det, jag med mitt minne *S*)Töserna tittar på film och jag slöar här en stund innan jag ska ta itu med maten.

Av nena - 11 februari 2007 01:54

Svärmor blev jätteglad för sin present. Skönt det då jag var en aningens orolig om hon skulle gilla det eller inte. Vi blev bjudna på älgstek med sås och potatis och en massa grönsaker. Hur gott som helst och vi åt alla mycket men inte lika mycket som lilla J. Hon stoppade i sig rejält med mat och njöt riktigt länge och väl av det. Sen var det glass och frukt till efterrätt och till kaffet senare blev det fastlags bullar och annat gott.Vi rullade hem senare på kvällen *s* Hemma så har vi tittat på "Min stora kärlek" och slappat i soffan. Jag borde vara i säng för länge sedan men jag har för mycket fjärilar i magen och orosmoln i skallen. Hur ska det gå på måndag?? ...kommer säkert att gå kanonbra men varför förstår inte min hjärna det?? Nu ska jag ta och lägga detta pussel och sen krypa ner bredvid min snarkfria maken...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards