¨

Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Mikrovågsugnen sönder

Av nena - 14 november 2007 15:12

 Vi har en sådan men tycker inte att vi använder speciellt ofta.

Men så idag skulle J värma lite mat så blev det inte varmt *suck*.
Kom på att vi använder den nog ganska mycket i alla fall när vi tänkte efter, jag och J. Oftast så varmer ju töserna mat i den då de är själv hemma och jag brukar varma min lunch där på dagarna men det är sådant som man bara göra och inte tänker på....


Som om det då inte var nog så har min kamera i mobilen lagt av. Den öppnar inte för linsen *surar* Kameran i min mobil klarar jag mig inte utan. Det är den som jag har till de flesta bilder jag tar så nu måste jag lämna in den för att få del fixad.

 Just nu känns det som allt går sönder här hemma. Allt från vattenflaskor till ökenråttan till micron *suck*

 
 
trollpackan

trollpackan

14 november 2007 16:04

Brukar vara så, allt kommer på en gång. Samma sak med räkningar...alla kommer på en gång..hmm..konstigt.
Hoppas att det blir bättre snart!:))

http://trollpackan

 
helga

helga

14 november 2007 16:06

Fy, vad trist. Sånt där kan göra en galen - och fattig!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

14 november 2007 16:42

En olycka kommer sällan ensam. Men nu är J förkyld, kameran har gått sönder och micron. Så nu är det slut för den här gången *ler*

Kram och krya på er och era pryttlar!

http://nini.bloggagratis.se

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

14 november 2007 17:07

Mikro är bra, men jag uppskattar ägg- och vattenkokaren mer.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Kimmie

Kimmie

15 november 2007 08:49

Det är väl alltid så att flera saker trasslar samtidigt, hoppas att det räcker för er del nu. Ha en bra dag!

http://kimmietid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards