¨

Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Snuvigt värre

Av nena - 14 november 2007 12:06

 Precis som jag misstänkte i går är J hemma och är jätteförkyld och hängig idag *suck* denna hösten har varit hemsk med förkylningar för hennes del.
Hon hade varit uppe i morse och börjat göra vid sig men höll på att somna igen så P skickade henne i säng. Hon sov sen till halv 11.
 Jag är själv också tjock i halsen och känner mig tung i huvudet så antagligen kommer jag att få samma skit :(

 Det blir lite körigt eftersom jag ska till Lund imorgon och P är på kurs men vi får försöka lappa eftersom J inte vill vara själv då hon är sjuk och det förstår jag... hon är ju bara 11 år och brukar för det mesta ha syrran hos sig om vi inte är hemma.

 Annica -  Tjejerna cyklar till bussen och det beror på att cyklarna inte får vara i fred på skolan tyvärr. Där förstörs cyklar på löpande band :(
 Visst är Nini härlig. Förstår att du använt ditt halsband. M har sitt om halsen hela tiden så jag som skulle fota det får jaga henne ;) jag har inte ens en chans att tjuvlåna det *s*
Nini  - Tack, jo vi körde försiktigt ;).
Överraskad blev verkligen J, Och fanns det ju så mycket i smycket som hon gillat av det andra du gjort.

Hanneles paradis - Kan tänka mig att svaren man ger i sömnen kanske inte blir så där lyckade *S*

Helén - ja det är jobbigt med värken och sömnen, det blir som en ond cirkel.
Tic Tac är små vita karameller. Tog ett foto på dem och lägger här under.


Till J´s stora lycka finns det numera Tic Tac i stor ask också

inne i Danmark, de små är köpta på båten dit


 Nu ska jag och min lilla sjukling spela lite spel.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards