¨

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Förmiddagsvilan avklarad

Av nena - 29 augusti 2007 11:54

 Vi somnade bägge strax efter att huvudet lagts på kudden. J låg där och höll mig i handen, det har hon inte gjort på måååånga år. Det var som om hon verkligen ville bli liten igen ;)
 10 över 8 vaknar jag med ett ryck av telefonen. Det var en av J´s fröknar som ringde och sa att hon inte var i skolan... nä det är hon ju inte, hon är sjuk. Maken hade lovat ringa telefonsvararen och jag undrade om de inte fått reda på det än. Nej det hade de inte. Ringde maken och han hade ringt och sagt att J var hemma idag.


 Tänk vad skönt att de ringer hem och berättar att de inte är i skolan egentligen om något skulle ha hänt på vägen menar jag.
Jag har en bekant vars mamma inte fick veta förrän till skolavslutningen att dennas son inte varit i skolan på nästa hela terminen. Han hade gått hemifrån som vanligt på morgonen och kommit hem på em, men han hade aldrig gått till skolan mer än kanske första veckan. Konstiga lärare som inte hört av sig innan och undrat vad som stod på :(


 Nu ska jag och J äta lite lunch.

 
 
gulligagumman

gulligagumman

29 augusti 2007 16:39

Konstigt att läraren inte hade hört av sig tidigare. Lät som ni hade det mysigt du och din dotter.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards