¨

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2007

Godmorgon fredag

Av nena - 17 augusti 2007 07:13

 Snart tid att ta på sig jackan och sticka iväg till läkaren.
Är trött så att jag mår illa eller mår illa p.g av oro.

Vet inte riktigt vilket det är.


 Barnen sussar gott på sina kuddar. Molly tittade förvånat på mig då jag tog mig av sängen. Hon hade nog precis somnat om efter att husse gått iväg till jobbet. Doris blev lycklig och hoppade runder intill mig och ville busa.

Jag vill bara krypa ner under täcket igen och hoppa över idag.


 Varför ska det vara så jobbigt att gå till läkaren. Jag vet ju att jag har en läkare som lyssnar på mig och som TROR på mig.
Varför ja. Jag vet ju egentligen varför. Det är pg av den trevliga läkaren som för några år sedan sa till mig att bara för att jag säger att jag har ont kan ju inte hon veta att det är så. Tack och hej.

Sen dess har jag mått p*ss var gång jag haft ett läkarbesök, jag trodde det skulle ta slut men tydligen inte *suck*


 Nu ska jag iväg. På återseende.

 
 
helga

helga

17 augusti 2007 07:51

Hoppas läkarbesöket går bra!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards