¨

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Snart tid att sova

Av nena - 13 augusti 2007 21:16

 ska bara försöka få kidsen i säng och sen ska jag stänga mina blågröna. fast det lutar nog att jag stänger mina innan de stänger sina. De är på väg mot sängen själv, frivilligt men det blir nog ett tag läsande först innan de släcker.

Kommer att bli svårt att få dem att komma i säng i någorlunda tid sen när skolan börjar...


 Jag har varit och veckohandlat med min mamma då P kom från jobb. Var skönt att komma hemifrån en stund även om det bara var för att handla.

Hittade lite kul pennor och suddisar till töserna som de blev glada över då jag kom hem.

 Nu är det bara nya ryggor till gympakläderna de behöver och J ska ha en ny almanacka också när hon bestämt sig för vilken hon vill ha... det är svårt med mycket att välja på ;)

 Kimmie - badet var skönt och de hann med ett till medan jag var och handlade.
verkligen skönt att de får lite sol innan skolan börjar igen. Fast på onsdag har de lovat regn här hos oss... *suck*

 
 
flikkha

flikkha

13 augusti 2007 21:42

Undra om dina töser har "skolpanik" som jag. Längtar inte alls efter skolan just nu!

http://flikkha.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

14 augusti 2007 10:43

Hoppas du har fått sova gott och att din dag blir bra.
Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards