¨

Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

Jag fastnade

Av nena - 20 juli 2007 18:38

.. ja på fotot alltså men ack så ont det gjorde.
Jag avskyr verkligen att bli fotad och speciellt av folk jag inte känner. Kan du se lite gladare ut sa hon...hmmm jo jag smilade väl lite men det blev inget bra för jag blinkade på första bilden så nästa bild lät jag bli att se glad ut.. kan inte smila och titta samtidigt *S*

Ett foto till ID-kortet och de andra tre försvann till P och töserna. P skulle visst ha mig i plånboken, det har han inte haft sen vi var unga och nyförälskade *ASG* Nu ville ha ha tantan där ;)

  Vi har varit en sväng hos mina föräldrar och en runda hos P´s föräldrar.
I morgon bär det av mot Johanna museet i Skurup tillsammans med P´s föräldrar. Passar ju bra att åka dit då det är Johanna-dagen ;)


 Nu ska vi visst äta middag hör jag maken säga.


 
 
Filifjonkan tittar in

Filifjonkan tittar in

20 juli 2007 19:03

Hej Nena vi har inte träffats förut ser det ut som kul med nya personer..ser att du hängt med länge du med.. men våra vägar har inte korsats vad jag vet sen förut! Ja du dessa eländiga pass och id bilder. Skall också gå och fota mig den 26 tror jag det var men är som du avskyr det och kan inte le normalt i de lägena .Mina passbilder kan man skrämma barnen med om det skulle behövas...fnissar, Nåja det får gå ändå hoppas du fick en smaklig middag.

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards