¨

Direktlänk till inlägg 13 juli 2007

Posten kom nyss

Av nena - 13 juli 2007 11:31

Det var verkligen tidigt för att vara här hemma. Fast man får nog ta en vända till i e.m för då har nog den andra utdelaren varit här.


I posten fanns det ett gulligt kort men det var inget kul som stod på det.
Min mailvän som jag mailt med i snart 2 år i stort sätt dagligen har blivit utan dator. Hur ska vi klara oss nu?? Vist finns det snigelpost men det tar ju så lång tid. Vi är ju vana vid att skicka minst 2 mail per dag. Ledsamt!

Känner redan saknaden efter hennes mail....


 Nini: Nu msåte jag fråga om det som B ska göra, är inte hundra på om jag är helt rätt på det men är det något som har med jonglering att göra? *känner mig dum* Var ska hon göra detta då? Dä i L-krona eller på annat håll. Jag har inte riktig koll på vad de har på karnevalen i år...


 Nu ska jag leta reda på en penna och skriva ett brev till min vän.
Saknar dig E

 
 
tussegumman

tussegumman

13 juli 2007 12:24

Jag känner igen mig när du skriver att du önskar ha semester! Det är just att man själv någon gång kan få slappna av och lämna över rodret någon dag/dgr och göra precis vad man känner för stunden./Ha det gott och jag önskar ni får en skön semester hela familjen/Tussegumman

http://tusseguman.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

13 juli 2007 22:59

Det blev inte av att B gjorde det, men poi är en form av jonglering kanske man kan säga? När de tränar har de "bara" tyngder i ändarna av rep, men när de "eldar" så är det alltså eldbollar i ändarna.
De är jätteduktiga som håller på med det där.
Jag tror att det var vid halv tio ikväll som de skulle göra det i LA.

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards