¨

Direktlänk till inlägg 12 januari 2007

Varning klass 2 Stormbyar

Av nena - 12 januari 2007 11:55

Från i kväll risk för mycket hårda vindbyar, ca 21 m/s. I natt och i morgon bitti risk för stormbyar, 25 m/s. Vindriktning sydvästlig som i natt vrider till väst. Fram på morgondagen nordväst och sakta avtagande. Så säger de på SMHI om hur det ska bli här nere. Tittar ut och undrar om det verkligen kan storma mer än vad det gör redan *suck* Jag avskyr verkligen då det stormar.Förr gjorde jag det inte men sen stormen -99 så tycker jag att det är väldigt obehagligt. Om ett tag slutar barnen och då ska vi försöka handla och fylla upp hela kylen så vi slipper tänka på det i helgen.P mår bättre och det är skönt.

 
 
Ingen bild

Nini

13 januari 2007 19:33

Vet precis vad du menar med stormen -99. Jag sover inte bra alls när det blåser mycket. Så mycket skador på huset, så mycket problem med försäkringsbolag och så mycket oro...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards