¨

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Lata dagar

Av nena - 4 november 2010 15:27

 Det är så skönt och så mysigt att bara vara vi, fast det hade varit skönt om maken också varit hemma.

Vi tar dagen som den kommer, ingen klocka som ringer, äter när vi är hungriga och bara slappar.


 I morgon ska ev. till en kompis som hon inte sett på länge eftersom hon inte bor här i närheten.

Hon bor hos sina farföräldrar i grannbyn när de går i skolan men nu har hon varit på APU i sin stad och kommer ner över helgen bara.
En vecka till på apu och sedan är det skola igen.


 På lördag ska vi försöka hitta present till M som snart fyller år och på söndag vet jag inte riktigt vad familjen planerat. Jag fyller år då men vi ska inte ha kalas så det blir något annat kul som vi gör.


 Ha det bäst ♥

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 november 2010 09:15

Morrn Nena Ja skolloven är sköna med lite sovmorgon för barnen. Så du har födelsedag om söndag du är skorpion då! Samma som jag!Fyller den 14. Men det börjar bli jobbigt att fira dagen tycker jag, Man har firat så många gånger nu så det kan räcka. Roligare fira barnen tycker jag Men du jag säger dit gett stort grattis redan här då eftersom helgen är jag utloggad som du vet! Ha en bra och trevlig födelsedag då.:)

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

6 november 2010 20:06

Hej Filifjonkan.
Ja skorpion är jag =)
Då är det snart din födelsedag också.
Tack tack för gratulationerna och jag hoppas att Fjonkan har en fin helg.

 
Sussi

Sussi

5 november 2010 09:20

Vilka härliga dagar ni har nu :)

Vad skoj med en liten överraskning på söndag för nåt skoj har nog din kära familj planerat för dig :)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

nena

6 november 2010 20:05

Ja det har varit riktigt skönt.

Ja nog kommer det någon överraskning

 
wiper

wiper

5 november 2010 19:18

Tråkigt att din man inte är ledig. Vi gör lika här som er bara slappar och lever i nuet. Kul att M snart fyller år.

Ha en jättefin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

6 november 2010 20:04

Det är skönt att kunna leva i nuet och bara vara.
Kram

 
Liv

Liv

5 november 2010 21:27

Ett tips om du ska köpa present är att kika på www.pressie.se. De har lite roliga tips =)

http://www.pressie.se

nena

6 november 2010 20:04

Tack för tipser!

 
Ingen bild

Annica

7 november 2010 19:25

Grattis på DIN dag!!!
Hipp hipp hurraaaaaaaaaaa!!!!!!!

nena

7 november 2010 19:58

Tack Annica =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards