¨

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Gillar inte

Av nena - 25 augusti 2010 16:27

Gillar inte när det stormar och det har det gjort sedan i går morse och det får gärna sluta nu.

Gillar inte trädet som står hos grannen och lutar över vår tomt. Jag hoppas att det är så starkt att det inte tänker trilla.

Vi har varit på grannen att han ska ta det eftersom det lutar mot våra träd men näää det tycker han inte han behöver.

Tur är att det inte står nära vårt hus men faller den tallen så drar den ner våra björkar och staket.

Gillar inte när jag inte får tag i maken på mobilen. M messade och hon fick inte tag i honom så jag har försökt att nå honom sedan i middags och bara hamnat hos mobilsvar.

Nu löste det sig med M men jag ville ändå prata med P.

Han har nu ringt och är på väg för att hämta M hos kompisen.

De har strul med sina telefoner på jobb =(


Har varit och hämtat J vid skolan så att hon slapp cykla i stormen och de höll på att gräva avlopp till ett nybyggt hus på vägen så det var svårt att ta sig fram där också.

Nu har jag städat till Rex och vikt tvätt och snart är hela familjen hemma.


 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

25 augusti 2010 18:19

Hej Nena stormar sa du haha det är bara förnamnet,,jag har fått för mig att jorden är förb....d på oss mnniskor men all rätt dessutom imitt tycke som vi behandlar den men i så all kan den ju flytta blåsten härifrån tycker jag till amerikanarna och ryssarna de har gjort själ för blåst av sin behandling av moder jord med råge! mer än vad vi har gjort alla fall tycker jag egoistiskt, Ja telefonerna har krabbat idag här med men som sagt det är nog vädrets fel denna gång då.Dags laga middag nu ligger efter i tiden idag Skönt du fick kontakt med din make så det löste sig. Ha en bra kväll

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

26 augusti 2010 08:06

Hej Filifjonkan.
Ja hu vad det stormat, idag är det tack och lov inte lika stormigt.
Kan nog ha varit vädret som ställde till det med telefonerna, hoppas det så att de nu fungerar som de ska.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards