¨

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Lite bättre

Av nena - 10 augusti 2010 23:23

Fibrovärken finns kvar men jag är inte lika stressad och irriterad på folk omkring mig som tidigare idag. Skönt det för det är så otroligt jobbigt.

Jag och J fick faktiskt en ganska mysig eftermiddag. Vi satt tillsammans på altanen, pratade inte så mycket men fanns där intill varandra. En blick, ett leende och en klapp på handen då och då. Att bara vara bara tillsammans.

M hon for på bio med kompisen, hennes farfar körde dem och bjöd dem. De såg nya Karate Kid filmen och den hade visst varit bra för de var eld och lågor när de kom hem ;)


 Vi åt pizza/kebab till middag.

Maken kom sent hem och vi orkade inte laga mat någon av oss idag. Pizzerian ska ju också överleva ;)


 Idag har Rex varit ända nere bredvid J´s hand när hon hade den i buren, han satt en bra stund och bara tittade på den och på henne, han ser så smart ut *s* sedan blev nyfikenheten för stor så han var tvungen att ta sig ner för att kolla in den närmare.

Skönt att han inte flaxar som han gjort innan så fot vi ska in och ta matskålen.


Två bilder på nyfiken Rex :)


    

 
 
Helga

Helga

11 augusti 2010 10:01

Skönt att du mår lite bättre idag! Rex kommer säkert att bli väldigt tam om han får vänja sig sakta!

http://helga1.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

11 augusti 2010 11:31

Ibland behövs det inga ord. Det är det som utger ett bra förhållande.. Att man även kan sitta tyst en stund och njuta av varandra :)

Vad fin Rex är. Härlig färg :)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

11 augusti 2010 17:11

Härligt att humöret är bättre =).
Roligt att Rex så smått börjar vänja sig vid er, det är så kul när de blir riktigt tama.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

12 augusti 2010 11:30

Hoppas det håller i sig så du får vara bra ett tag. Hade aldrig hört talas om Fibromyalgi förrens jag började blogga. Nya Karate Kid har jag för mig att Will Smiths son spelar med i.

Härligt att du fick en stund med J det behöver man med sina barn. Vad kul att få se er fågel Rex. Han är ju hur fin som helst och jag har aldrig sett en sån intensiv gul färg på en underlat (det är väl det)? ;)

Hoppas du har det bra och får en fin torsdag
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards