¨

Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Miljöombyte

Av nena - 19 maj 2010 13:48

Ja till helgen får jag nog det för då har vi skaffat hus och marsvinsvakt och kopplar nog lådan på Hondan och drar iväg.

Längtar efter något annat.

Mår ju inte så bra men känner att jag kanske kan må bättre av att se något annat än dessa väggar.


 Idag har jag tillbringat större delen av dagen på altanen. Termometern visade på +22 när jag tittade (en bra stund sedan) och det är skönt att sitta här ute och höra fågelkvitter.


Maken kom hem på middagen för de skulle komma och byta vattenmätaren och jag tycker att det känns skönast att han har hand om det. Han jobbar i närheten så det var inga problem.


  Jag och J ska klippa oss senare i eftermiddag. Egentligen är det M´s tid som jag tar men hon vill inte klippa sig nu. Hon vet inte hur hon vill ha håret så då är det bättre att vänta.

Vår frisör är sjuk men en annan klipper oss idag för annars hade vi inte fått tid förrän efter skolavslutningen och J vill klippa sig innan.
Blir säkert bra med det i alla fall.

J sa i går att tänk om denna klipper bättre, vad gör vi då. Blir inte K ledsen då om vi går över till den nya i fortsättningen ;)


 Nu ska jag tvätta håret och sedan rulla de där köttbullarna... eller kanske blir det pannbiff för det är lättare för mina händer.


 Ha en fortsatt skön dag och jag hoppas att våren är hos er också.

 
 
Kimmie

Kimmie

19 maj 2010 16:03

Hoppas du känner dig så pass bra att du kan njuta av att komma ut på utflykt!
Det där med frisörer kan vara känsligt, vet att jag vid något tillfälle gått till någon annan och då har man nästan känt sig otrogen och tvungen att förklara.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Lena

Lena

19 maj 2010 20:33

Pannbiff är gott det med!

Här har vi haft 21 grader idag men inte så mycket sol. Tror det blir åska snart, det är väldigt svart på himlen.

Kramar

Lena

http://wilenas.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

20 maj 2010 07:38

Kimmie - Den nya klippte bra och vi är nöjda både jag och J men jag vill nog ändå stanna hos min gamla.
Känsligt kan det vara ja och jag kände just att jag svek den jag hade innan när jag bytte lite.


Lena - Här var det inte så mycket sol heller på eftermiddagen men värmen hade vi och det var skönt.
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

20 maj 2010 18:23

Kul med en liten resa. Det är alltid kul med lite omväxling. Håret lägger sig nog bra vartefter... det brukar ta några dagar innan det känns som vanligt igen!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

20 maj 2010 20:28

Helga - Ja ska bli skönt att komma iväg en stund.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards