¨

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Onsdag - mitt i veckan

Av nena - 24 februari 2010 13:05

 Idag blev det sovmorgon igen.

Till 10 sov vi, skönt!


 Jag har tonat om håret på M. Det blev ju inte så stor skillnad sist så nu har vi gjort om det. Ser mörkare ut men det är inte torrt än så vi vet inte hur det blivit riktigt än.

Spännande *s*


 Idag måste jag handla. Måste också hitta en present till en kille som fyller 11 år. Vad ger man en kille som fyller 11???

Ska på kalas i morgon, skulle dit på lördag men annat kom i mellan så vi tar det i morgon då han fyller år och hoppas på att maken slipper fara på jobb.


 Idag är temperaturen på rätt sida strecket. Blåser bara lite och snöar inte.

Tack för det!!!

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

24 februari 2010 15:53

Hej Nena jaha så du gjorde om hårtoningen klokt kanske för ibland tar det inte så bra och ibland får man en chock nästan hur bra det tagit skrattar. Ja du en 11 åring ett kuvert med en peng i så kan han själv få välja sin present Man kan slå in pengen i ett fint paket och inuti kan pengen ligga i en liten spenatkartong eller något sådant käckt fniss,, brukar bli många skratt... ha en bra dag denna lite soliga dag

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annica

24 februari 2010 16:24

Beror på vad han är intresserad av och vad presentens prisklass får ligga på

 
Kimmie

Kimmie

24 februari 2010 16:42

Det är svårt med presenter, om inget annat kan man alltid ge ett presentkort eller biocheckar - brukar funka för de flesta åldrar.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

24 februari 2010 21:41

Filifjonkan - Vilken kul idé att packa in en peng på det sättet, det ska jag komma ihåg.
Ja någon riktig färgning av håret på töserna vågar jag inte ge mig på här hemma själv, det får en frisör göra när det blir dags för det.

 
Ingen bild

-Nena-

24 februari 2010 21:42

Annica - Ja du det var ju just det som vi inte riktigt visste. Intresset alltså...

 
Ingen bild

-Nena-

24 februari 2010 21:43

Kimmie - Presentkort var det som vi kom fram till om vi inte hittade något.
Biocheck är bra men vi hade inte hunnit fixa det innan morgondagen... alltid ute i sista stund :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards