¨

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Huvudvärk

Av nena - 18 februari 2010 21:16

Någon som vill ha... inte det... nej jag tänkte det. Jag försöker också bli av med den...


 Det har kommit en hel del snö sedan det började och kommer fortfarande lite... får ha koll på hur bussar och tåg går i morgon om M kan komma till skolan eller inte.


 Ska ta en liten bloggrunda nu innan det är dags för sängen.

 
 
Mikaela

Mikaela

18 februari 2010 21:25

nej ingen huvudvärk vill jag ha=P

http://www.mikaelaelisacharlotte.blogg.se

 
Ingen bild

Hossan

19 februari 2010 00:08

Har också haft sån fruktansvärd huvudvärk idag mitt uppe på huvudet som ett streck rakt över liksom - vad gott att jag får beklaga mig hos dig ;-)
Hoppas att din huvudvärk släppt eller släpper nu under natten, själv är det bättre, men jag kom på att jag tagit rätt starka tabletter så jag hoppas att inte min huvudvärk dyker upp när de slutar värka....
Ledsen att jag inte skrivit något på ett tag, men orken och lusten är liksom väck. Men jag kommer igen. Ha en skön helg!

 
-Nena-

-Nena-

19 februari 2010 07:08

Mikaela - Förstår att du inte vill ha den...

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

19 februari 2010 07:11

Hossan - Huvudvärken försvann men har tyvärr kommit tillbaka =(

Jag hoppas att din huvudvärk inte kom tillbaka igen när tabletterna gjort sitt.
Klart du får beklaga dig här hos mig :)

Jag har inte heller haft så mycket ork sista dagarna.
Bloggat lite men inte som vanligt.
Varit runt och läst bloggar men inte kommenterat i den utsträckningen som jag brukar.

Vi kommer igen :)
Tack detsamma

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards