¨

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Nu får man hålla i hatten

Av nena - 18 februari 2010 14:40

Vinden har tagit i kraftigt och det har börjat snöa, smått smått och det ser nästan ut som om det är regn i det men jag vet inte säkert.


 Ha tagit det väldigt lugnt hela dagen.

Kroppen vill inte riktigt som jag vill just nu och då får jag vilja som kroppen vill istället...

Det är också mycket som snurrar i huvudet också.


 Har haft sms kontakt med lilla dottern en stund nu, de hade slutat tidigt och hon stod själv och väntade på bussen och hade tråkigt. Då är det bra att ha mamma att messa med och slippa känna sig så ensam.

Vet att hon verkligen hatar att stå där och vänta på att skolbussen ska komma då hon slutat lite innan de ska.

Tur man har gratis sms mellan oss ;)

Nu hade hon fått sällskap och jag kan vila min tumme *s*


 Ska gå och vispa lite grädde så att J kan få en semla när hon kommer hem, det var hon sugen på.   


 
 
wiper

wiper

18 februari 2010 19:45

Tråkigt att det inte slutar snöa hos er. Till veckan skall det tydligen komma mer...vad säger man? nu är till och med jag less ;)

Bra att du lyssnar till kroppen och vilar. Du är en fin mamma. Skönt för dottern att kunna ringa när det blir sån väntan. Härligt att hon har en semla som väntar på henne =) mums!

Ha en bra kväll och sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

18 februari 2010 21:15

wiper - De har lovat en omgång till så här i helgen... inget man ser fram emot precis...

Ja det är bra att man kan messa lite när det blir ensamt.

Detsamma och kram.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards