¨

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Idag är det kallt

Av nena - 11 februari 2010 08:24

Nästan -9 grader när J skulle till skolan.

Glad är jag som slapp gå med henne eftersom jag frös som en gris när jag gick upp.

Sitter just nu nära elementet med filten om mig och fryser i alla fall...

Det är värken som ställer till det... hopplöst.


 Torsdag idag, det betyder fredag i morgon och helg på G.

Skönt för då får jag ju ha familjen hemma hos mig.

Av planerna som J hade i helgen blir det inget av... det rann ut i sanden... 2 av fyra hoppade av (bl.a J) och det får bli bättre planering tills nästa gång och framförallt måste det finnas någon där.


 Nu ska jag försöka få i mig lite frukost...

 
 
Kimmie

Kimmie

11 februari 2010 09:16

Det var nog bäst att det inte blev något med J:s planer, de kan ju ta en övernattning i er husvagn när det blivit lite varmare utomhus istället.
Hoppas du har fått upp värmen nu.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Hossan

11 februari 2010 11:11

Skönt att det inte blev någon osämja angående J:s helgplaner.

När jag fryser mycket brukar jag ta en flaska (tex en tom 2 liters cocaflaska) och fylla med riktigt varmt vatten och sen låter jag den ligga på golvet (eller i sängen) och håller mina fötter på den, då brukar resten av kroppen bli varm efter ett tag (nåja iaf fötterna)

 
-Nena-

-Nena-

11 februari 2010 12:35

Kimmie - Ja det känns skönt att det rann ut i sanden och J verkar inte bry sig så mycket över det.

Är inte fullt så frusen just nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

11 februari 2010 12:39

Hossan - Ja det var skönt att det inte blev för mycket ledsna miner.

Det var smart med flaskan med vatten i, fötterna är ju de jag fryser mest om. Ska testa.
Tack för tipset.

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

11 februari 2010 14:47

Det är lite kyligt och kymigt just nu för vintern har varit så lång. Tråkigt att du har sån värk. Hoppas att värme hjälper lite.

Sköt om dig
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

11 februari 2010 19:17

Vi får titta upp mot solen och blunda,så kan man kanske tro att det är vår. För inte fasen är det vår på temperaturen än. USCH!! säger bara det :)

Ger dig varma kramar

Lena

http://wilenas.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

11 februari 2010 19:59

wiper - Ja vintern har verkligen varit lång ....
Inte så frusen längre tack och lov men tyvärr finns värken kvar....

Tack detsamma och kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

11 februari 2010 20:00

Lena - Nej ingen vår-temperatur inte.

Tack och detsamma tillbaka.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards