¨

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Attjo och prosit

Av nena - 28 januari 2010 09:19

 Har sedan jag skrev sist nyst en massa... är det någon form av förkylning som jag och M drabbats av kanske.

Jag har också fått ont i huvudet, inte den där vanliga huvudvärken som jag brukar ha utan någon annan.

M sover än och det är inte vanligt om hon inte är sjuk... jag hoppas verkligen inte att det är så... vill inte ha några sjukor nu.


 J´s skolskjuts kom om än lite för sent, det var ett sms med ledsen gubbe jag fick och meddelande om att hon nu var i skolan.

Skönt det för det betyder att de faktiskt gjort vid vägarna, de där vägarna utanför vårt område för här inne händer det aldrig att de skottar. Det har nog inte föreningen pengar till. Förra året var det några bilar som satt fast här och där. En granne längre ner i gatan jobbar natt och han fastnade utanför vårt en morgon förra vintern så han fick traska hem sista biten.

Vi har också suttit fast här ute. Tror dock att den bil vi nu har klarar lite mer snö än vår "gokart" ;)


 Nu ska jag sätta undan datorn och lägga mitt huvud på kudden en stund tills M vaknar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards