¨

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Torsdag idag - fredag i morgon

Av nena - 28 januari 2010 07:23

 J har nyss gett sig av mot bussen, hon hoppas nog på att den inte ska komma men jag tror inte att det är så. Har inte hittat någon info om inställd buss.

 Inga inställda tåg eller så och M var uppe och skulle iväg men fick lägga sig igen. En hemsk huvudvärk hade hon och somnade om på direkten.

Vet inte om det är oro som orsakar det, hon tyckte att det var lite läskigt igår på hemvägen (fick vi veta sent i går kväll) eftersom bussen kasat. Hon hade känt det som att de skulle kasa av vägen.

Hon får vila idag och så blir det skola i morgon om det nu inte är så att hon håller på att bli sjuk.


 Idag blir nog min promenad inställd för jag har ont i kroppen och det blir nog för tungt för mig att gå i all snö vi har på våra oskottade vägar.


 Ha en fin dag och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna.

 
 
wiper

wiper

28 januari 2010 08:42

Ja det är det som är problemet med snön och stormen. När jag växte upp i norrland så var det fullt pådrag så allt fungerade men nu verkar det som det inte finns nån snöröjning och tågen är köpta i Italien och inte avsedda för vårt klimat. Tråkigt att J har huvudvärk och att gårdagen var jobbig, man blir ju rädd när en buss tappar greppet. Det är många virusar som går nu också. I dag törs inte vi heller ge oss ut på vägarna.

Ha en bra dag och var försiktiga ni också
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kimmie

Kimmie

28 januari 2010 08:57

Fy vad obehagligt att känna att bussen glider, jag hade också blivit rädd. Blir nog ingen promenad för mig heller idag - så halt och äckligt ute.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Helga

Helga

28 januari 2010 09:09

Sådana här dagar villl man inte vara ute på vägarna i onödan...

http://helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

28 januari 2010 09:17

wiper - Våra mindre vägar gör de vid sist om ens det.

Nej ut på vägarna vill man inte om man inte måste.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

28 januari 2010 09:18

Kimmie - Ja jag hade också blivit rädd i det läget.
Många inställda promenader idag, fast det är kanske bäst när det är halt och snöigt.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

28 januari 2010 09:18

Helga - Nej då vill man stanna hemma bara.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards