¨

Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

När jag löst ett problem så kommer nästa.

Av nena - 15 januari 2010 15:24

 Undrar varför allt ska hopa sig nu och bara ställa till det när man tror att man löst allt *suck*

Ja ja problem är väl till för att lösas men just nu så känns det som om jag inte orkar med det och vill bara dra ett täcke över huvudet och inte komma ut igen på länge.

Kroppen skriker efter att bara få vila och fast det är just det som jag gör hela dagarna så märks det inte... jag är så spänd och stressad så att det märks liksom inte om jag vila.


 Jag som bara ville ha en lugn helg med familjen utan några som helst planer... nä det var väl att begära för mycket antagligen.

Känns som om jag håller på att bli sjuk också... eller så är det allt annat som gör att jag känner så...

Gnällig är jag i alla fall och det tänker jag tillåta mig vara nu också.

Det har jag min fulla rätt till att vara just nu så det så!

(Alla ni som tänkte skicka en sådan där mindre trevligt bloggkommentar som jag fick i går. några stycken, kan bara stänga ner istället för att klicka på kommentarknappen, jag kommer inte att godkänna dem utan bara spara ip-nummret).


 Maken han är i alla fall i Sverige igen och det är ju bra för det betyder att han är hemma i normal tid. Tack för det!
Mindre bra är dock att det var mycket mer jobb där inne så han måste tillbaka igen och det är en del av det som ställer till det i våra planeringar.


 Nu ska jag gå och ta en pepparkaka för även om de inte botar min värk så tröstar den lite.


CU

 
 
wiper

wiper

15 januari 2010 18:43

Vilken läcker bakgrund. Förstår dig så väl ibland blir allt fel och man vill bara vila och inte träffa folk och måsta göra en massa saker. Tråkigt att du fått dumma kommentarer. Förstår inte vad folk får ut av detta men dom är väl missnöjda med sig själva eller har nån slags missunsamhet. Skönt att din man är hemma nu och mys och ha det bra kära du.

Du blev tvåa och vann en dubbeltriss i brevpresstävlingen. Kan du mejla mig din adress?.

Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

15 januari 2010 20:02

wiper - Ja den var lite fräck tyckte jag ;)

Tråkiga kommentarer var inte så upplyftande i går. Har inte tagit åt mig så innan men denna gången kändes det lite väl tufft...

Kul att det fanns en andravinst också :)
Har mailat över min adress till dig precis.

Kram och ha det så bra.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

16 januari 2010 09:22

Men VEM orkar lägga tid på att kommentera om man tänker vara elak???!!!! Det kan bara vara onda människor som dessutom saknar ett liv med mening eftersom det enda de verkar kunna tänka sig är att försöka göra andra människor illa.
Hoppas att de läser kommenterer med. Mitt råd till dem är: SKAFFA ER EN EGEN BLOGG och spy ut er galla, missnöje och ondska på den istället!!!

Nej, vet du vad Nena! Du har all anledning till att vara gnällig och för visst vara det! Hoppas att du klarar lägga oron och stressen åt sidan nu i helgen och njuta av att umgås med vänner och familj.

Jag avslutar med ett skämt: Varför oroa sig för dagens problem - det kommer nya imorgon.
(usch alla dessa problem och all denna oro...:-( du vet att jag känner precis likadant)

 
-Nena-

-Nena-

16 januari 2010 11:46

Hossan - Ja du man kan undra hur man mår när man går in och skriver elaka kommentarer i folks bloggar, man kan ju inte må så där himla bra....
Dessutom är det ju också gnälligt, de gnäller ju på folk som gnäller.
Hoppas också att de läser kommentarerna.. gör de säkert tror jag.

Tack för dina ord Hossan och jag vet att du vet vad du pratar om.

http://nena.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

17 januari 2010 09:05

Det är DIN blogg som DU skriver vad DU vill i. Precis vad Du vill! Sen är det upp till var och en att läsa. Och gillar man inte det man läser så kan man bara låta bli. Som att byta kanal på teven. Svårare än så är det ju inte...

KRAM

http://nini.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

17 januari 2010 10:23

Näe!! Har du fått sådana där dumma kommentarer nu igen!!! Fick jag också för nån månad sedan... :-( Att de orkar irritera sig och dessutom kommentera. FY faen!!!! Du har rätt att skriva precis vad du vill i din blogg. Jag gillar din blogg och det du skriver i a f. Massor av KRAMAR från mig till dig vännen!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

17 januari 2010 14:55

Nini - Precis, man tycker ju att det skulle vara så lätt att inte ens knappa in adressen hit om man inte gillar det man ser.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

17 januari 2010 14:57

Pisan - Ja de kommer lite då och då och alla hamnar de i soptunnan men det är ju ändå lite trist.
Förstår inte heller hur man orkar lägga en massa energi på sådant.
Kul att du gillar min blogg i alla fall =)
Kram tillbaks.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards