¨

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Det snöar

Av nena - 5 januari 2010 10:50

och det har snöat väldigt mycket i natt/tidigt i morse.

I backen utanför staketet är det full rulle på en massa barn och deras pulkor.

Mina barn har nästan precis klivit av sängen och har nog inte en tanke på att gå ut, i alla fall inte än.

Snoboll

Tomte

 Idag ska jag försöka, om kroppen tillåter, samla ihop alla tomtar så att de kan få gå i ide igen tills nästa jul.

Ljusstakar och stjärnor får stå ett tag till.



 Önskar er alla en skön tisdag och Trettondagsafton.

 
 
Ingrid

Ingrid

5 januari 2010 11:39

Hej hej, hamnade på din sida när jag satt och kikade runt lite bland bloggarna..
Lämnar några rader efter mig innan jag försvinner igen..
Önskar att våra barn kunde gå ut och leka också, men här är det alldeles fööör kallt för att släppa ut dem,,, vi har gått ner från - 30.2 till -28.4 nu... Brrrr!
Men så bor vi i ett kallhål också!!

Ha det så bra, och njut av dagen!
Mvh Ingrid

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

5 januari 2010 12:28

Ingrid - Tack för titten och raderna.

Det var kallt det och jag förstår att ni inte är ute och leker då.

Tack och detsamma till dig!

http://nena.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 januari 2010 12:40

Men va snar det ?? Hade jag inte en aaaaning om fniss,,samma här är lite för mycket nu enl min smak, Ls under covers tankar om snö heheh,Ja du får ha en bra trettondag du med så plockar vi julgrejorna framåt 20gondedag Knut då dansas julen ut enl gammalt.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/2009/10/09/2063947-nu-fungerar-det-450x450-sa-da-ar-filifjonkan-pa-banan-igen-enl-texten/#kommentarer

 
-Nena-

-Nena-

5 januari 2010 13:12

Filifjonkan - Vilken tur att du tittade in till mig och fick vet att det snöade ;o)
Ska läsa hos under cover och se vad det är för tankar.

Ljusstakar och stjärnor får stanna tills 20dag Knut men det andra får nog åka innan.

http://nena.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

5 januari 2010 15:36

Här snöar det också och det börjar skymma. Jag har också hållt mig inomhus idag. Det kallt ute...Julsakerna står kvar här till det är 20:e dag knut då dansas julen ut!/Ta hand om dig och din familj/Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

5 januari 2010 18:19

tussegumman - Ja jag hörde att det var kallt uppåt, här är det ju inte så kallt nu...

Tack och detsamma till dig
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards