¨

Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Omplanering

Av nena - 2 januari 2010 00:42

 Det blev ingen Wallander idag, den får jag se en annan dag.

Det blev Inglourious Basterds som maken hyrt. Ingen film i min smak när jag läste den men jag kunde ju göra annat under tiden.... det gjorde jag inte för på något sätt så blev det ändå att jag började titta och rätt vad det var så var den slut... 147 minuter senare....

Om jag tyckte den var bra? Vet inte riktigt... har inte bestämt mig men något måste den ha haft eftersom jag satt alla minuterna och tittade på en film som jag absolut inte ville se när vi hyrde den...

Kan det ha varit Brad Pitt??? Näää jag tror inte det....

 

 M hon har suttit vid datorn och med mobilen, en massa chatt via msn och en massa sms skickade inför morgondagen. Mycket som ska planeras tydligen. Vad som ska med och vad de ska göra.

Biljetter till bion beställt och planer för pizzaätning först och så måste de handla lite också...

Det är så härligt att se henne för så engagerad har hon inte varit förr inför sådana saker med de gamla klasskompisarna.

M trivs som fisken i vattnet och älskar sina nya kompisar. Kompisar som hon har saker gemensamt med.

De ska se New Moon och den har hon också längtat efter att få se (lillsyrran är grön av avund) men just nu så känns det inte som om det är filmen som lockar mest utan det är allt det andra som kommer att ske.

 

 Nu ska jag sova!

 
 
Sussi

Sussi

2 januari 2010 10:06

Den filmen vill jag också se.
Det är så många bra skådespelare med i den så den kan väl inte var dålig

Ha en riktigt bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Helga

Helga

2 januari 2010 10:28

Jo, det måste ha varit Brad Pitt som gjorde det ;)

Kul när man märker att barnen mår bra - då blir man glad!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

2 januari 2010 10:48

Den filmen har jag sett och den var jättejobbig och ingen roande historia men han som spelade huvudrollen var helt suverän och skrämmande. Han borde ha fått en oscar. Håller med om att man ändå inte kunde låta bli att se.

Härligt att höra om M och henns positivitet. New moon skall jag också se trots min ålder ;) får hyra en dvd sen när den kommer ut. Jag har ju sett första filmen hemma ;)

Ha en fin dag goa vän
kram


http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

2 januari 2010 11:20

Sussi - Nej dålig var den inte.
Detsamma till dig!

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

2 januari 2010 11:21

Helga - *s* ja det kanske var det .

Ja det är verkligen skönt när man ser förändringarna som kommit denna sista terminen även om hon inte mådde dåligt innan så ser man att hon trivs bättre nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

2 januari 2010 11:24

wiper - Nej det är ingen roande historia men ändå är man fast i den.
Visst spelade han bra och andra med.

Vi har första filmen hemma men jag har inte sett den än.
Har inte känts som min typ av film men jag borde kanske se den med tanken på att jag sa samma om gårdagens film *fniss* och sagt samma om Harry Potter-filmerna ;)

Tack och detsamma till dig
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards