¨

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Ute är det nattsvart

Av nena - 27 december 2009 16:21

Här inne har vi bara julbelysningen och en annan lampa på dimmer tänd.

Lugnt och behagligt har vi det.

Jag sitter här och surfar. M sitter där och surfar.

I soffan sitter J och P och kör Mario Cart och jag tror att det är J som leder ;)

Det låter så i alla fall *s*


 Jag var med maken och sen gick vi in på Ica Maxi för att handla lite mat.

Usch vad folk... det gillar jag inte men vi fick det vi skulle ha och sedan var det ingen kö vid självscanningskassorna så det gick smidigt.


 Var sedan en sväng hos mina päron. Det  var något elektriskt som de behövde hjälp med.

Det är en kort promenad dit men det var väldigt skönt att ta den även om jag hade/har ont.

Känner mig fortfarande svullen men lite piggare i alla fall.


 Nu är det snart tid att börja med middagen.



Photobucket

 
 
Sussi

Sussi

27 december 2009 19:52

Självscanningen är superbra. Innan jul var det en fröjd att handla med den. Även om det kunde köa till sig lite var det ingenting att jämföra med dom övriga köerna..

Hoppas du får en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

27 december 2009 20:00

Låter som om ni har det mysigt ikväll!

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

27 december 2009 21:56

Sussi - Ja det är kanon med självscanning... i alla fall om man slipper avstämning när man handlat som mest *s*

Tack och detsamma till dig.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

27 december 2009 21:56

Kimmie - Det har det varit.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards