¨

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Nu blir det snart en runda med julmat igen

Av nena - 25 december 2009 16:05

Ljus

 Vi har bara myst här hemma och jag har tonat håret på J som ville testa det.

Hon fick toning i går och nu är det gjort och hon blev nöjd.

Det skulle bli chokladbrunt men eftersom hon är ljust och rödlätt så går det mer åt det röda hållet men det är ändå fint och hon klär i det.


 Det har blivit en hel del tv -spela och vi har haft tävling i Mario Cart. Det gillar jag *s*

Nu ska vi gå bort till mamma. 


Ha en riktigt skön juldags-kväll!

 
 
Kimmie

Kimmie

25 december 2009 17:21

Härligt att bara mysa hemma dagen efter festligheter.
Våra matvanor idag har varit helt utan ordning, vi har gått och småätit lite av varje från och till under dagen. Tur man inte har en sån massa hemma i vanliga fall.

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

25 december 2009 21:16

Kimmie - Ja det är skönt att bara tassa runt.
Himla tur att det bara är ju en gång om året och man har en massa i kylen *S*

http://nena.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

26 december 2009 09:35

Samma med chokladbrunt här! Jag lade i den i lilltjejens hår för ett par veckor sedan och hon blev också lite röd av den, men fint. Ha en riktigt härlig annandag vännen! KRAMAR! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

26 december 2009 12:27

Pisan - Vad bra att det inte bara var J som blev röd av det.
Det är väldigt ovant att se henne men hon är fin i det.

Detsamma till dig.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards