¨

Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Julafton!

Av nena - 24 december 2009 22:10

Photobucket

Vi har haft en underbart skön julafton.

Lugnt och behagligt med lagom mat. Ingen korvstoppning här inte.


Medan jag och maken fixade maten så spelade de övriga Wii - bowling.

Normalt brukar vi hjälpas åt men vi hade förberett så mycket så det var snabbt att plocka fram.

Spelet uppskattades av mor och farföräldrar också, de hade det väldigt kul *s*


 När vi ätit och plockat undan allt och fyllt diskmaskinen och svärfar kom tillbaka efter att ha varit ute med sina hundar så var det tid för klapputdelning.

Töserna fick en hel del till Wii-spelet som de önskat. Filmer, presentkort och en del andra saker och de var väldigt nöjda.

Jag och maken fick pengar, presentkort på film och lite snask.

Efter klappöppnandet så åts det gröt av de de som gillar det.
Jag tillhör inte dem.

Sen har det spelats en hel del Wii, det har körts Mario Cart och det har skjutits pilbåge, cyklat och paddlats +  en hel massa annat.


 Nu har M hamnat vid datorn och chattar med kompisar, P har lagt sig på sängen och tittar på tv eftersom J spelar Wii på stora tv´n och jag sitter här och håller henne sällskap.

Just nu spelar hon pingis.


 Jag är just nu ganska slut i kroppen och trött i knoppen.

Glad att jag bara ska gå bort i morgon och bli uppassad.

Photobucket

 
 
wiper

wiper

25 december 2009 09:07

Vad skönt att ni lyckats äta lagomt för då mår man mycket bättre och orkar mer. Vad är wiibowling?. Härligt att alla var nöjda med sina julklappar. Skönt att ni skall bort i dag. Härligt att sätta sig vid dukat bord.

Ha en fin juldag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

25 december 2009 11:09

wiper - Ja annars brukar i alla fall jag få i mig för mycket mat och sen orkar man inte göra mer.

Wii-bowling är ett tv-spel där man inte bara sitter still i soffan och spelar utan står framför tv´n och gör rörelser som i bowlingen så ska man göra som man spelar riktig bowling.

Tack och detsamma.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards