¨

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Lite mer

Av nena - 21 december 2009 18:42

 Pappa ligger kvar på sjukan. De har tagit prover och vatten i lungan hade han som de misstänkte.

EKG och andra prover visade bra och även röntgen.

De tog nya prover för ett tag sedan som skulle skickas till annat ställe och de väntar nu svar där ifrån.

Pappa mår bra nu och vill ju egentligen hem men det är bra han är där han är tills svar kommit.

Förhoppningsvis är han hemma igen imorgon.



 
 
Kimmie

Kimmie

21 december 2009 19:23

Skönt att EKG och andra prover såg bra ut. Då är han nog hemma imorgon som du skrev. Det är ju bra att de testar ordentligt.

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

21 december 2009 21:04

Kimmie - Ja det känns bra när jag fick veta att proverna var ok.
Bättre att ta ett prov extra än att bara skicka hem honom igen.

http://nena.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 december 2009 21:35

Vad betryggande att EKG såg bra ut. Då är det ju inte hjärtat i alla fall..

Ha en bra kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

21 december 2009 22:01

Sussi - Ja det är skönt att det var ok.
Tack!

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

21 december 2009 23:05

Skönt att proverna var bra. Jag tror att de som redan har dåligt hjärta eller problem med hjärtat får det extra tufft i det här kalla vädret. I alla fall hade min pappa det och jag har hört andra säga samma sak. Hoppas han får komma hem så att han får fira jul hemma istället för på sjukan. Fast det är viktigast att de får bort vattnet i lungorna så att han kan andas ok igen!
Skickar krya på dig pappa hälsningar!
och kramar till dig!

 
Ingen bild

Hossan

21 december 2009 23:08

Sur för min långa kommentar försvann för jag glömde koden!!!!!
Men jag ville också säga att jag är glad att din pappa verkar bättre igen och att proverna var bra!
Så jag skickar "krya på dig pappa"-hälsningar
och kramar till dig!
Samtidigt vill jag tacka för det roliga julkortet du mailade. (Kolla i din spam om mitt svar ligger där för jag fick ditt i min spam.)

 
-Nena-

-Nena-

22 december 2009 10:17

Hossan - Den kom nog med i alla fall. Jag hade också problem i går med att sidan klagade på fel kod fast det var rätt :(

Ja mamma och jag pratade om det i går att det kan vara för att det var så kallt.
Pappa har gått på vattendrivande sedan han hade problem sist med vatten i lungorna men nu hade de visst bytt medicin så kanske kan det vara boven i dramat.

Nej inte hamnade du i min spam inte, in i inkorgen direkt ;)
Jag har skickat ett svar på det så du får kolla om jag kommer i spamkorgen igen.

Tack för krya på sig hälsningen till pappa och kramarna till mig.

Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards