¨

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Ingen bra dag

Av nena - 2 december 2009 16:35

 Har inte mått speciellt bra under dagen.
Kroppen är som den är och antagligen är det det som drar ner mig och får mig att må dåligt.

Mamma ringde och hörde väl på mig hur läget var... hon känner ju mig och jag kan inget dölja hur mycket jag än försöker.

Hon skulle iväg och handla lite och såg till att jag följde med så att jag kom hemifrån och fick annat att tänka på.


 M hon är hemma nu och hon ska vara tärna i skolan....det var lääääänge sedan som hon var det ;)

Lucialinne, glitter och annat har hon fått låna av skolan så inget behöver vi köpa. Det är ju kanon! Ska bara tvätta upp det lite och stryka det tänkte jag.

Nu önskar jag bara att jag hade fått vara med och titta men det är inte aktuellt.

Jag får nöja mig med att se lite foto sedan istället...


 J hon gick med kompisen H hem och maken ska hämta henne nu när han är på väg hem. Problemet är bara att hon har två kompisar H och jag vet inte riktigt vilken av dem det är och jag får inte tag i henne på mobilen och hemma hos kompisarna är det ingen som svarar... de är säker ute och gör byn osäker ;) så nu får maken börja hos ena H och hoppas på att det är rätt. Tur hon bara har två kompisar H *S*


 Nu ska jag och M sjunga luciasånger :)

Det är skönt att ha sällskap hemma nu.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards