¨

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Onsdag - mitt i veckan igen

Av nena - 2 december 2009 06:53

 Fort går det.


 Idag är det kallt -4 grader har vi här och det är ju en stor skillnad mot gårdagens +7.

Det var man ju inte riktigt beredd på när graderna i går kväll började sjunka.


  I natt har jag sovit ganska så bra, har inte vaknat upp så många gånger och när jag gjort det har jag somnat om ganska fort.

Det var lättare att få upp töserna idag också för maken.


 I dag vill J ha sällskap av mig till bussen, så det blir långkalsonger på ;)

Maken han ska till Malmö på kurs idag så han har en bit att åka nu på morgonen.

Han är inte i stan när M kommer med bussen idag så farmor kommer att hämta henne i eftermiddag.


 Nu frukost och sedan ut i kylan.



 
 
Kimmie

Kimmie

2 december 2009 08:11

Idag var det minsann kyligt! Här var det ca -2, får hoppas det blir en solig och fin dag när det ljusnar lite mer.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Micke

Micke

2 december 2009 08:11

Minus 3.2 idag och det kommer kännas att cykla till jobbet idag med. :) Kanske borde ha långkallingar jag med :)

Ha en underbar dag och frys inte om rumpan

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

2 december 2009 08:26

Här är det lika kallt. Att du sovit dåligt kan bero på fullmånen, jag brukar sova dåligt nätterna runt fullmåne. Men den här månaden har jag sovit som en stock... peppar, peppar... Önskar dig en fin onsdag! KRAMAR!!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
helga

helga

2 december 2009 08:33

Här blev det också svinkallt helt plötsligt. Jag var på ett möte igår och när jag skulle hem var bilen frostig som bara den...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

2 december 2009 08:40

Kimmie - Ja jag hoppas också på sol idag.

 
Ingen bild

-Nena-

2 december 2009 08:41

Micke - Ja det är inte så dumt att ha när man ska ut på morgonen ;)

Detsamma till dig

 
Ingen bild

-Nena-

2 december 2009 08:44

Pisan - Jag har faktiskt tänkt på det denna gången med fullmånen eftersom du skrev om det förra gången.
Tror även att min kropp blir mer öm just då... ska anteckna och hålla koll på de ett tag nu tänkte jag.

Skönt att du sovit bra.

Kram!

 
Ingen bild

-Nena-

2 december 2009 08:47

helga - Ja det kom väldigt plötsligt.

 
wiper

wiper

2 december 2009 09:17

Vi har 6 grader kallt och frost men nu tittar solen fram.
Ni har fullt upp i dag ser jag.

Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

2 december 2009 12:02

wiper - Frost har vi också men ingen sol, jag som trodde den skulle komma men nix det är jämngrått på himlen.

Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards