¨

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Kropp till salu!

Av nena - 1 december 2009 21:16

 Kropp med jobbig inneboende säljes.

Just nu är jag väldigt trött på detta och jag vill ha tillbaka det liv jag hade innan fibromyalgin kom in i mitt liv.

Känns som om jag skrivit samma sak innan och det har jag säkert och kommer garanterat att göra det igen...


 Jag skulle se DHW nu men känner att jag inte riktigt orkar så jag spelar in det och tittar på det i morgon under dagen istället.

Ska ta den där tidingen som jag skulle läst innan idag och se om jag hinner längre än sist eller så kanske jag somnar direkt och det gör inte så mycket om jag gör det.


 Go´ natt alla!

 
 
Anebettan

Anebettan

2 december 2009 17:56

Min kropp är också till salu!!!! Vi kanske ska slå oss ihop 2 till priset av en. Gör inget om vi inte får så mycket för dem desto större rikedom att slippa fibron. Kram

http://www.anebettan.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

2 december 2009 19:37

Anebettan - Men vilken smart idé
Ja jag är villig att nästan betala för att bli av med kroppen som har fibro.
Hade varit väldigt skönt.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards